Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
wtorek, 26 listopada 2024 09:46
Przeczytaj!

Ile stomatolog zarabia na plebiscycie Orły Stomatologii?

  • 12.10.2020 12:00
  • Autor: Grupa Tipmedia
Ile stomatolog zarabia na plebiscycie Orły Stomatologii?

Orły Stomatologii to plebiscyt organizowany nieprzerwanie od 2018 roku. Jest on przeznaczony dla stomatologów oraz całych gabinetów stomatologicznych, które działają na terenie Rzeczpospolitej Polskiej. Plebiscyt Orły Stomatologii wspiera działania na rzecz uświadamiania przedsiębiorcom, że to właśnie opinie ich pacjentów, budują ich biznes oraz przyszłość. W jaki sposób to przebiega? Dowiedzmy się!

Orły Stomatologii – jak oceniamy

W plebiscycie Orły Stomatologii to pacjenci mają najważniejszy głos w wyborze najlepszych stomatologów w swojej okolicy. Robią to przez cały rok za pośrednictwem internetowych portali, takich jak Facebook, Zumi, nf, med24, pkt, Jakieopinie, Panorama Firm czy nawet Google Maps. Automatyczne oprogramowanie komputerowe Orłów Stomatologii sczytuje te dane, by wyciągnąć z nich średnią ważoną, której wartości zawierają się w przedziale od 0 do 10. Te gabinety stomatologiczne, którym uda się osiągnąć lub przekroczyć poziom 8/10 punktów zostają laureatami plebiscytu Orły Stomatologii. Wówczas ich dane trafiają na listę – ranking, podzielony według miast prowadzenia przez stomatologów swoich działalności: https://www.orlystomatologii.pl/cities. Dzięki temu, każdy internauta będzie mógł w przyszłości sprawdzić czy gabinet, do którego się wybiera jest obiektywnie najlepszym w jego okolicy.

Plebiscyt Orły Stomatologii, zalety dla uczestnika

Dla wszystkich 58 plebiscytów, organizowanych w ramach ORŁÓW (a są wśród nich takie kategorie jak Orły Czystości, Hydrauliki, Piekarnictwa czy Weterynarii), organizatorzy dostrzegają podobne korzyści, które wynikają z udziału w nim. Wśród nich wyszczególniamy:

  • Zwiększenie świadomości marki gabinetu stomatologicznego lokalnie;

  • Dane o przyczynach niepowodzenia dla stomatologa (które nie zdobyły wyróżnienia);

  • Możliwość porównania jak prezentujemy się na tle innych lekarzy;

  • Bezpłatna reklama dla przedsiębiorców, którzy zwyciężyli w plebiscycie;

  • Rzetelna informacja: jak oceniają stomatologa pacjenci;

  • Możliwość obserwacji rozwoju na przestrzeni kilku lat;

  • Pozytywny wpływ na wizerunek stomatologa i jego gabinetu.


 

Materiał Partnera