Zdecydowana większość firm, która postawi na Digital signage zauważy sporo korzyści, jeżeli chodzi o reklamę i marketing. Kanały cyfrowe są zwykle dość kosztowne, co dla ograniczonych budżetów nie jawi się jako dobra wiadomość. Warto spojrzeć na ten fakt jednak nieco inaczej. Rozwiązanie będzie to często bardziej rentowne, niż inwestycja w tradycyjne formy przekazu. Dodatkowo, im więcej wiemy o możliwościach Digital Signage, tym więcej jesteśmy w stanie korzyści z niego wyciągnąć. W każdym przypadku na pewno spowoduje, że Twoje przedsiębiorstwo na tym zyska.
Mniejsze wydatki oraz czas oczekiwania
Marketing cyfrowy to szansa na to, aby zauważalnie zredukować koszty dotyczące reklamy, ale też jednocześnie by zapewnić sobie zwrot z inwestycji. Co więcej, Digital Signage minimalizuje czas oczekiwania na poprawki oraz aktualizacje, które w przypadku reklam są wręcz nieuniknione. Zaletą, która wymieniana jest dość często jest szansa na szybkie oraz nieskomplikowane wprowadzanie różnych zmian w czasie rzeczywistym.
Prezentacja większej liczby informacji jednocześnie
Digital Signage pozwala na skorzystanie z dużo większych ilości komunikatów i reklam. Te będą zmieniać się samoistnie. Co więcej, w każdym wypadku przekazy będą dopasowane pod wieloma względami do różnych grup docelowych.
Elastyczność w prezentowaniu treści
Marketing cyfrowy daje możliwość ciągłych aktualizacji treści. To chociażby dodawanie haseł oraz hastagów, które stały się nieodzowną częścią social mediów. Oczywiście wszystko to w czasie rzeczywistym. Odpada zatem konieczność tego, aby nad całością czuwał specjalista, któremu oddelegowana będzie obsługa.
Rozwiązanie iście innowacyjne oraz specjalistyczne
Papierowe lub innymi słowy klasyczne reklamy zastępowane są tymi cyfrowymi. To działanie, które zawsze przynosi wiele dobrego. Treści multimedialne zawsze cechuje większe zainteresowanie ze strony odbiorców, a przy tym nie ulegają zniszczeniu. Ulotki pomimo swej popularności są bardzo niechciane, a w wielu miejscach są wręcz uznawane za zwykłe śmieci.
Lepsza sprzedaż last minute
Użycie standardowych monitorów LCD w sklepach, restauracjach i nie tylko o wiele bardziej zachęca klientów, aby przekonali się do kupna większej ilości produktów z konkretnej oferty. Jak pokazują badania, konsumenci są podatni na podejmowanie decyzji zakupowych na ostatnią chwilę. Bywa nawet, że przed samym końcem zakupów jest to już kompletna improwizacja. Sprawia to, że skuteczność sprzedaży last minute może być o wiele wyższa.
Wzrost zaangażowania oraz skuteczniejsze przyciąganie uwagi konsumenta
Monitory służące prezentacji reklam, pozwalają na o wiele więcej, niżeli samo angażowanie klientów w komunikaty sprzedażowe i organizowane przez nas promocje zakupowe. To też jedna z najlepszych okazji, aby wesprzeć swoją markę, a także podbudować lojalność swoich klientów. Dodatkowo, mamy tu do czynienia z wykorzystaniem metody, która jest bardzo innowacyjna.
Z miłości do matki natury
Digital signage to takie systemy, które zauważalnie wpasowują się w założenia i ogólny trend zwany Eco friendly. Co więcej, nie trudno tutaj dostrzec przewagę, jaka pojawia się nad klasycznymi materiałami papierowymi. Treści prezentowane na nośnikach cyfrowych cechują się tym, że nie ingerują w środowisko, a zatem dbamy o ekologię i nie przyczyniamy się do masowego wycinania lasów.
Poprawa sprzedaży w retailu
Dzięki Digital Signage sprawimy, że środowiska detaliczne będą miały lepsze zyski bezpośrednio z samych reklam. Szczególnie chodzi tutaj o cyfrowe wyświetlacze. Instalowane są one wszędzie tam, gdzie panuje duży oraz intensywny ruch. To galerie handlowe, które goszczą spore grupy ludzi, będących potencjalnymi klientami sklepów.